Strona główna

Pozycjonowanie stron

Dlaczego strony konkurencji są wyżej od mojej w wynikach wyszukiwania?

To jest pytanie, które powinien sobie zadać każdy, kto chce, aby jego strona internetowa zaczęła zarabiać jak każdy inny pracownik. Spróbujmy znaleźć odpowiedź. Zaraz napiszę Ci o tym, co możesz zrobić, aby prześcignąć konkurencję.

Kiedy rozmawialiśmy o tworzeniu stron internetowych, wspominałem o pozycjonowaniu. Na czym polega pozycjonowanie? Pozwól, że wyjaśnię to na przykładzie:

Mój przyjaciel prowadzi firmę zajmującą się tłumaczeniem stron intenetowych. Naturalne jest więc, że chciałby, aby po wpisaniu hasła: tłumaczenie stron internetowych jego strona znalazła się w czołówce wyników. Prawda jest taka, że rzadko kto zagląda dalej niż na trzecią stronę wyników. Największą popularnością cieszą się trzy pierwsze pozycje z pierwszej strony.

Co zrobić, aby jego strona znalazła się na atrakcyjnych miejscach? Wypozycjonować! Na swoje potrzeby ukułem terminy: pozycjonowanie naturalne i pozycjonowanie nienaturalne. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania często wystarczy tylko to pierwsze, które nic Cię nie kosztuję, pod warunkiem, że Twoją stronę wykonał ktoś, kto wie co robi.

Jak prześcignąć konkurencję?

Pozycjonowanie naturalne

Kiedy prowadzisz firmę zajmującą się reklamą, na pewno często będziesz wymieniał słowo „reklama” w treści swojej strony. Czasem je wyróżnisz przez pogrubienie. Temu wszystkiemu przyglądają się wyszukiwarki i gdy ktoś wpisze w okno wyszukiwania słowo „reklama”, wyszukiwarka podsunie mu Twoją stronę jako jedną z tych, na której dużo się pisze o reklamie. Pamiętaj, żadne pozycjonowanie nie będzie skuteczne, jeśli Twoja strona będzie przygotowana niedbale i bez planu.

To co przyciągnie klienta na Twoją stronę internetową to treści. Im ciekawsze i im bardziej użyteczne tym lepiej. Pomyśl: nawet jeśli uda się zachęcić klienta by wszedł na Twoją stronę ale nie znajdzie on tam nic, co go zainteresuje, to po prostu opuści ją i zacznie szukać gdzie indziej. Przez to co mówię, chcę zwrócić twoja uwagę na fakt, że nawet mając słabą stronę możesz poprzez pozycjonowanie skierować na nią ogromny ruch, ale czy będzie to ruch, który zaowocuje nowymi zleceniami?

Dopiero te dwie rzeczy idące w parze: ciekawe treści i skuteczne pozycjonowanie, pozwalają skierować do Ciebie nowych klientów. A co jeśli konkurencja jest tak duża, że naturalne pozycjonowanie nie wystarcza? Wtedy oczywiście idziemy krok dalej.

Pozycjonowanie nienaturalne

Tutaj zaczyna się prawdziwa sztuka. Budowanie pozycji strony to kilkadziesiąt technik, które należy stosować w odpowiedniej kolejności i w odpowiedniej dawce. Nieumiejętne pozycjonowanie strony może grozić wyrzuceniem z wyników wyszukiwania! Bądź ostrożny i krytyczny wobec tych, którzy oferują dotarcie na pierwsze miejsce wyszukiwania w dwa tygodnie. Być może jest to możliwe, ale może się okazać, że kilka dni później już nikt Cię nie znajdzie, bo zostaniesz usunięty z indeksu wyszukiwarek za spamowanie.

Gdy budujesz dom ważniejsze jest by ochraniał Ciebie i Twoja rodzinę przez lata niż to, by został wybudowany w dwa tygodnie. Dom wybudowany w tak krótkim czasie zawali się prawdopodobnie w jeszcze krótszym. Podobnie jest z budowaniem pozycji strony.

A teraz praktyka

Dobrze, wystarczy tej teorii, przejdźmy do działań, które wprost przełożą się na wzrost Twoich zarobków.

Najważniejsza i jedyna rzecz, jaką musisz zrobić, to zdecydować dla jakich słów kluczowych chcesz wypozycjonować swoją stronę. Od tego, jak popularne są to słowa zależało będzie jak dużo pracy i czasu zajmie dotarcie na pierwsze pozycje.

Jeśli już przygotowałeś słowa kluczowe zadzwoń do mnie, wspólnie ustalimy jak dalej przeprowadzić Twoją kampanię na rzecz podniesienia zysków Twojej firmy a co za tym idzie zarobków Twoich i Twoich pracowników.

Oferta dla Ciebie

Strony internetowe i pozycjonowanie:

  • Projektowanie i tworzenie stron internetowych,
  • pozycjonowanie w wyszukiwarkach - abyś zawsze był na pierwszej stronie wyników wyszukiwania,
  • strony tworzone według najnowszych standardów,
  • strony zachęcające potencjalnego klienta.

Hosting:

Kontakt: Radosław Rudziński +48 602 581402, biuro@brodex.pl

portfolio

© 2013 BRODEX | tel. +48 602 581402 | email: biuro@brodex.pl